#mamnato PODCAST: 
Ako budovať úspešnú značku s názorom

Chcete, aby vaša značka bola prospešná pre spoločnosť a radi by ste komunikovali vybrané témy tak, aby sa neobrátili proti vám? Aké sú základné piliere budovania značky, prečo by dnešné značky mali byť zodpovedné a ako vplývajú na spoločnosť? Tieto a mnohé ďalšie otázky vám zodpovedia dve silné osobnosti slovenskej reklamy – spoluzakladateľ reklamnej agentúry ZARAGUZA a kreatívny riaditeľ spoločnosti Exponea Michal Pastier a riaditeľka marketingu Slovenskej sporiteľne a Marketérka roka 2019 Dáša Juríková.

V prvom podcaste #mamnato: Ako budovať úspešnú značku s názorom sa dozviete:

  • čo znamená samotná zodpovednosť značky, piliere a hodnoty, ktoré sú potrebné, aby sa ňou skutočne stala,
  • ktoré komunikačné témy sa môžu zdať na prvý pohľad fajn, ale ľahko sa vedia otočiť proti firme,
  • najlepšie príklady veľkých kampaní zo Slovenska i celého sveta,
  • ako komunikovať citlivé témy ako sú LGBT, udržateľnosť, ekológia či náboženstvo,
  • vplyv zamestnancov, klientov, verejnosti a politikov na správanie značky a význam lovebrandu – dokáže sa prirodzene stať vaša značka príkladom pre ostatných?

Podcasty #mamnato vám budú pravidelne prinášať rozhovory s inšpiratívnymi osobnosťami, príbehy a myšlienky, ktoré menia a posúvajú našu krajinu vpred. Epizódami vás budú sprevádzať moderátori Štefan Frimmer a Marta Cesnaková.

Epizódy môžete počúvať aj na Spotify, Apple PodcastsGoogle Podcasts a odoberať cez RSS.

Prajeme príjemné počúvanie!

Pokračujte v čítaní