# Hodnoty 55 minút počúvania
#mamnato PODCAST:
Ako budovať úspešnú značku s názorom


Chcete, aby vaša značka bola prospešná pre spoločnosť a radi by ste komunikovali vybrané témy tak, aby sa neobrátili proti vám? Aké sú základné piliere budovania značky, prečo by dnešné značky mali byť zodpovedné a ako vplývajú na spoločnosť? Tieto a mnohé ďalšie otázky vám zodpovedia dve silné osobnosti slovenskej reklamy – spoluzakladateľ reklamnej agentúry ZARAGUZA a kreatívny riaditeľ spoločnosti Exponea Michal Pastier a riaditeľka marketingu Slovenskej sporiteľne a Marketérka roka 2019 Dáša Juríková.
V prvom podcaste #mamnato: Ako budovať úspešnú značku s názorom sa dozviete:
- čo znamená samotná zodpovednosť značky, piliere a hodnoty, ktoré sú potrebné, aby sa ňou skutočne stala,
- ktoré komunikačné témy sa môžu zdať na prvý pohľad fajn, ale ľahko sa vedia otočiť proti firme,
- najlepšie príklady veľkých kampaní zo Slovenska i celého sveta,
- ako komunikovať citlivé témy ako sú LGBT, udržateľnosť, ekológia či náboženstvo,
- vplyv zamestnancov, klientov, verejnosti a politikov na správanie značky a význam lovebrandu – dokáže sa prirodzene stať vaša značka príkladom pre ostatných?
Podcasty #mamnato vám budú pravidelne prinášať rozhovory s inšpiratívnymi osobnosťami, príbehy a myšlienky, ktoré menia a posúvajú našu krajinu vpred. Epizódami vás budú sprevádzať moderátori Štefan Frimmer a Marta Cesnaková.
Epizódy môžete počúvať aj na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts a odoberať cez RSS.
Prajeme príjemné počúvanie!
Pokračujte v čítaní
