Štátnu infolinku ku koronavírusu posilní tím Slovenskej sporiteľne

Operátorov call centra našej najväčšej banky môžete počuť už aj na štátnej infolinke. Pomáhajú verejnosti zodpovedať otázky súvisiace s testovaním či režimom na hraniciach.

Prežívame niečo, čo sme si ešte pred rokom nevedeli predstaviť. Navyše nás čaká plošné testovanie a v hlave majú mnohí z nás veľa otázok. Ministerstvo zdravotníctva preto zriadilo špeciálnu infolinku, kde sa môžete spýtať na čokoľvek v súvislosti s koronavírusom.

Slovensko si pomáha

Cieľom infolinky je poradiť ľuďom, ktorí sú v špecifickej situácii alebo majú nejasnosti. Najčastejšie sa pýtajú, či je možné testovanie v inom okrese, či ľudia so zdravotným postihnutím môžu využiť nejaký špeciálny postup, alebo čo robiť, ak bude test pozitívny. Zaujíma ich aj režim na hraniciach či to, kedy a pre koho začnú platiť výnimky z opatrení – za predpokladu negatívneho testu.

Tím call centra teraz posilnilo aj desať skúsených operátorov Slovenskej sporiteľne. Prevzali na seba novú a veľmi dôležitú úlohu, pomoc v čase pandémie im je však blízka. Už počas prvej vlny radili klientom s odkladom splátok, bezpečným bankovaním, vysvetľovali aktuálnu situáciu na finančných trhoch a riešili ďalšie špecifické otázky.


10 operátorov dokáže vybaviť až 10 tisíc hovorov mesačne.

„Som hrdý na to, že moji kolegovia využijú svoje skúsenosti a zručnosti v náročnom období, ktorým Slovensko prechádza. Ďakujem im, že sa na to bez zaváhania dali a verím, že aj vďaka svojmu nasadeniu a profesionalite pomôžu tam, kde treba,“ povedal Peter Krutil, generálny riaditeľ Slovenskej sporiteľne.

Výrazný nárast počtu dopytov hlásia aj krízové linky poskytujúce psychologickú pomoc. Prečítajte si rozhovor s psychológom Marekom Madrom.

Silné firmy by mali ísť príkladom

A podať pomocnú ruku spoločnosti. Podľa svojich možností a tak, ako je im to blízke. V Slovenskej sporiteľni to nebolo ťažké rozhodnutie, keďže banka už v prvej vlne prispela na boj s koronavírusom sumou milión eur. Aj samotní zamestnanci však majú dôvody, prečo chcú svoje zručnosti využiť v boji s pandémiou.

„Som rada, že môžem pomôcť našim zdravotníkom. Telefonovaniu a komunikácii s ľuďmi všetkých vekových skupín po celom Slovensku sa venujem už veľa rokov a verím, že svoje doterajšie skúsenosti budem vedieť zúročiť aj počas tejto výzvy,“ hovorí operátorka Jana Lenčéšová, ktorá v sporiteľni pracuje viac ako 5 rokov. Tento skvelý prístup zamestnancov aj vedenia môže byť inšpiráciou pre ostatné firmy, ale aj pre bežných ľudí. Pomôcť môže každý, len treba nájsť správny spôsob. 

Ak máte otázky aj vy, neváhajte kontaktovať infolinku. Na druhej strane sú ochotní ľudia, ktorí vám pomôžu.

KORONAVÍRUS
CALL CENTRUM PRE VEREJNOSŤ 

0800 174 174
+421 222 200 910 zo zahraničia
02/32 35 30 30

Pokračujte v čítaní